top of page

PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ APLIKACE ALENA

(dále jen „Podmínky“) 

společnosti SPOC s.r.o., IČO: 23410531 se sídlem Jugoslávská 17/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn.C 426636, zastoupená Hynkem Medřickým a Janem Dolečkem, jednateli (dále jen „Poskytovatel” nebo „my“).

Abyste mohli naši Službu využívat, musíte nejprve souhlasit s našimi Podmínkami. Souhlas s těmito Podmínkami vyjadřujete zakliknutím checkboxu s poučením „Potvrzuji že jsem si přečetl a že souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů“ nebo jeho obdobnými jazykovými mutacemi.V tomto okamžiku se tyto Podmínky včetně jejich příloh či jiných dokumentů, na které tyto Podmínky odkazují, je mezi námi a Vámi uzavřena smlouva jejímž obsahem jsou tyto Podmínky včetně jejich příloh či jiných dokumentů.

POJMY A DEFINICE

Na začátek si definujeme některé pojmy. Pokud v těchto Podmínkách najdete některý z uvedených pojmů s velkým počátečním písmenem, má takový pojem následující význam:

 

Alena

aplikace/softwarová služba spočívající ve zprostředkování přenosu objednávek (resp. dat z objednávek) mezi Shopify a Pohodou, která je Vám ze strany Poskytovatele poskytována, jejíž poskytování se řídí pravidly dále stanovenými v těchto Podmínkách;

Ceník

ceník, který uvádí jednotlivé typy Předplatného v rámci kterého je Alena poskytována, jenž je dostupný v Aleně v sekci „Předplatné“/“Subscription“;

E-shop

internetový obchod provozovaný Uživatelem na platformě Shopify, ze kterého jsou přenášeny Objednávky prostřednictvím Aleny do účetního systému Pohoda; 

Fakturační období

je časové období v rámci kterého je Uživatel oprávněn užívat Alenu na základě zakoupeného Předplatného, jedná se zpravidla o měsíc

GDPR

Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679;

Konzultace

konzultace poskytované ze strany Poskytovatele, týkající se prvotního nastavení Aleny či jejího dalšího užívání;

Odměna

souhrnné označení pro odměnu poskytovanou Uživatelem Poskytovateli za poskytování Služeb ve výši stanovené podle platného Ceníku;

Osobní údaj

veškeré informace o subjektu údajů, který lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor;

Objednávka

objednávka (resp. data z dané objednávky) přenášená prostřednictvím Aleny z E-shopu Uživatele provozovaném na Shopify do Pohody;

Pohoda

účetní systém, ve kterém má Uživatel zřízený svůj uživatelský účet, do kterého jsou z jeho E-shopu provozovaném na Shopify přenášeny Objednávky;

Předplatné

Alena je primárně poskytována v rámci paušálníhopředplatného, jehož jednotlivé typy jsou blíže specifikovány Ceníku;

Shopify

cloudová platforma pro tvorbu a správu internetových obchodů (e-shopů) provozovaná Shopify Inc, v rámci které Uživatel provozuje svůj Eshop, ze kterého jsou prostřednictvím Aleny přenášeny Objednávky do účetního systému Pohoda;

Shopify Inc

Společnost Shopify Inc., se sídlem 151 O'Connor Street, Ground floor, Ottawa, Ontario, K2P 2L8, která provozuje platformu Shopify

Spotřebitel

každá fyzická osoba, která s námi jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání; 

Uživatelský účet

uživatelský účet Uživatele zřízený na platformě Shopify, prostřednictvím kterého Uživatel vstupuje do Uživatelského rozhraní prostřednictvím kterého může užívat, nastavovat či jinak ovládat Alenu;

Uživatel

zákazník Poskytovatele, kterému bylo na základě úspěšné instalace Aleny a potvrzení souhlasu s Všeobecnými obchodními podmínkami a Zásadami zpracování osobních údajů umožněno užívání Aleny (označovaný také jako “Vy”);

Uživatelské rozhraní

uživatelské rozhraní Shopify, prostřednictvím kterého Uživatel přistupuje k Aleně za účelem užívání, nastavování a dalšímu ovládání jejích funkcí;

Token

Alenu můžete používat i na základě zakoupení tzv. Tokenů v případě, že přesáhnete limit přenosu Objednávek v rámci zakoupeného Předplatného, přičemž platí, že jeden Token se rovná jedné přenesené Objednávce; 

 

(Poskytovatel a Uživatel dále společně „Smluvní strany“ a jednotlivě „Smluvní strana“)

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Předmět smluvního vztahu. Poskytovatel umožňuje Uživateli za podmínek dále uvedených užívání Aleny a Uživatel se zavazuje za užívání Aleny hradit PoskytovateliOdměnu podle Ceníku. 

1.2. Prohlášení Uživatele. Uživatel prohlašuje a zavazuje se, že:

1.2.1. je plně způsobilý k právním úkonům,

1.2.2. je osobou starší 16 let,

1.2.3. bude Alenu využívat pouze jako podnikatel, tedy v rámci své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání,

1.2.4. veškeré údaje, které poskytne Poskytovateli v rámci Aleny jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,

 

1.2.5. bude užívat Alenu pouze k přenosu Objednávek a případně k dalším účelům, ke kterým je dle Poskytovatele určena a že nebude používat Alenu v rozporu dobrými mravy, veřejným pořádkem, platnými právními předpisy a těmito Podmínkami,

1.2.6. se před započetím užívání Aleny důkladně seznámil s Podmínkami a že s nimi bezvýhradně souhlasí.

1.3. Obsah Služby. Uživatel je na základě uzavření smluvního vztahu s Poskytovatelem dle těchto podmínek oprávněn:

1.3.1. užívat Alenu dle pravidel stanovených těmito Podmínkami;

1.3.2. přistupovat k Aleně a využívat Alenu prostřednictvím svého Uživatelského účtu v Shopify, resp. prostřednictvím Uživatelského rozhraní v Shopify.  

1.4. Informace pro Spotřebitele. Alena, či jiné služby poskytované Poskytovatelem nejsouurčeny Spotřebitelům.

2. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ

2.1. Alena jako duševní vlastnictví. Alena je výhradním duševním vlastnictvím Poskytovatele.

2.2. Práva k užívání Aleny. Poskytovatel v žádném případě neuděluje Uživateli jakoukoli licenci, podlicenci či jiné užívací právo dle zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), v účinném znění, k Aleně nebo jejím částem. Uživatel je oprávněn užívat Alenu běžným způsobem, avšak není oprávněn Alenu nebo její část jakkoli rozmnožovat, rozšiřovat, pronajímat, půjčovat vystavovat či Alenu jinak užívat ve smyslu ustanovení § 12 autorského zákona. 

2.3. Porušení práv duševního vlastnictví Uživatelem. V případě, že Uživatel poruší povinnosti stanovené v tomto článku 2 Podmínek, má Poskytovatel právo odstoupit od smluvního vztahu založeného těmito Podmínkami a požadovat po Uživateli náhradu veškeré škody vzniklé v důsledku takového porušení, a to i včetně nemajetkové újmy.

3. UŽIVATELSKÝ ÚČET

3.1. Registrace Uživatelského účtu. Aby mohl Uživatel využívat Alenu, musí mít nejprve zaregistrovaný Uživatelský účet u Shopify.

3.2. Správnost, úplnost údajů a aktualizace. Uživatel se tímto zavazuje uvádět ve svém Uživatelském účtu správné a úplné údaje o své osobě. Tyto údaje má Uživatel povinnost 

4. UŽÍVÁNÍ ALENY

4.1. Instalace Aleny. Uživatel musí za účelem užívání Aleny Alenu nejprve stáhnout a nainstalovat prostřednictvím obchodu s aplikacemi provozovaným ze strany Shopify Inc.

4.2. Souhlas s Podmínkami. Uživatel musí za účelem užívání Aleny dále vyjádřit souhlas s těmito Podmínkami a se Zásadami osobních údajů, což může učinit v rámci Uživatelského rozhraní prostřednictvím zakliknutí checkboxu s poučením „Potvrzuji že jsem si přečetl a že souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů“nebo jeho obdobnými jazykovými mutacemi.

4.3. Nastavení Shopify, Pohody a Aleny. Za účelem řádného užívání Aleny je nutné mít správně nastavený svůj E-shop v Shopify, Pohodu a i Alenu. Uživatel je oprávněn provést toto nastavení sám, nebo může využít služeb placeného konzultanta Poskytovatele.

4.4. Odpovědnost za nesprávné nastavení E-shopu v Shopify, Pohody a Aleny. Uživatel bere na vědomí, že v případě nesprávného nastavení jeho Pohody, Aleny nebo jeho E-shopu v Shopify, nemusí veškeré funkce Aleny fungovat řádně (např. nedojde k přenosu některých dat z Objednávek, data budou špatně zanesena do Pohody apod.). Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za nesprávné fungování Aleny v důsledku špatného nastavení E-shopu v Shopify, Pohody či Aleny a Uživatel nemá v takovém případě právo na náhradu jakékoliv škody či jiné újmy, ani na jakoukoli slevu či jiná práva z vad. 

5. PLACENÉ KONZULTACE

5.1. Placené Konzultace. Uživatel má možnost využít placených služeb Poskytovatele ve formě placených Konzultací za účelem řádného nastavení E-shopu Uživatele v Shopify, Pohody a Aleny.

5.2. Součinnost Uživatele. Uživatel je povinen poskytnout Poskytovateli veškerou součinnost potřebnou pro řádné poskytování Konzultací ze strany Poskytovatele (poskytnutí potřebných informací, dokumentace, přístupových údajů, technických datapod.).

5.3. Neposkytnutí součinnosti. V případě, že Uživatel neposkytne Poskytovateli veškerou potřebnou součinnost dle předchozího odstavce, je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování Konzultací až do okamžiku, než Uživatel potřebnou součinnost poskytne. V takovém případě se rovněž až do okamžiku, než Uživatel poskytne potřebnou součinnost, pozastavují veškeré lhůty k poskytování Konzultací (pokud takové byly sjednány) a prodlužují se na dvojnásobek sjednaného času. 

5.4. Odměna za Konzultace. Odměna za Konzultace je stanovena jako odměna za hodinu práce konzultanta Poskytovatele (tzv. člověkohodiny), a to ve výši a rozsahu stanoveném v platném Ceníku.

5.5. Odhad Odměny za Konzultace. Poskytovatel s Uživatelem zpravidla provede úvodní Konzultaci, v rámci které zhodnotí nutný rozsah dalších Konzultací pro správné nastavení Pohody, Aleny a Eshopu Uživatele v Shopify a tento následně zašle s odhadem Odměny Uživateli ke schválení. 

5.6. Vícepráce. V případě, že čas nutný pro provedení správného nastavení Pohody, Aleny a Eshopu Uživatele v Shopify pro řádné fungování Aleny (např. z důvodů komplikací způsobené dlouhodobě zastaralým nastavením účtu v Pohodě Uživatele) přesáhne původní odhad Odměny, zašle Poskytovatel Uživateli aktualizovaný odhad Odměny, přičemž Poskytovatel není povinen pokračovat s poskytováním Konzultací do okamžiku potvrzení nového odhadu Odměny ze strany Uživatele. 

5.7. Odpovědnost za výsledek Konzultací. Vzhledem k tomu, že Poskytovatel není schopen v rámci několika Konzultací přenastavit celé nastavení Pohody, či E-shopu Uživatele a zajistit tak, aby jakékoliv změny v nastavení neovlivnily jiné funkce Pohody, či E-shopu Uživatele, nenese Poskytovatel žádnou odpovědnost za jakékoliv škody či jinou újmu způsobenou Uživateli v důsledku změn v nastavení v rámci poskytovaných Konzultací a Uživateli v souvislosti s takovými změnami nevzniká ani nárok na jakoukoli slevu či jiná práva z vad. Uživatel toto výslovně bere na vědomí. 

5.8. Záloha na Odměnu za Konzultace. V případě, že je Odměna za Konzultace má být dle odhadu Odměny vyšší než 10.000, - Kč, může Poskytovatel požadovat po Uživateli úhradu zálohy na Odměnu ve výši 50% z celkové Odměny za Konzultace dle předloženého odhadu. Záloha je splatná do 14 dní od okamžiku doručení zálohové faktury ze strany Poskytovatele Uživateli. Poskytovatel je povinen začít s poskytováním Konzultací až po okamžiku připsání celé zálohy na jeho bankovní účet. 

5.9. Úhrada Odměny za Konzultace. Odměna za konzultace je hrazena na základě faktury vystavené Poskytovatelem po poskytnutí poslední Konzultace dle odhadu, nebo případně po poskytnutí úvodní Konzultace, pokud se Uživatel rozhodne, že další Konzultace nepožaduje. Odměna je splatná ve lhůtě uvedené na faktuře. Odměna se považuje za uhrazenou okamžikem připsání celé částky na bankovní účet Poskytovatele.

6. ODMĚNA

6.1. Úplatnost služeb Poskytovatele. Služby Poskytovatele jsou poskytovány zpravidla za úplatu, a to buď ve formě Předplatného či Tokenů za užívání Aleny, nebo ve forměhodinové odměna za Konzultace. Uživatel se tímto zavazuje za užívání Aleny či za poskytování Konzultací platit Poskytovateli Odměnu ve stanovené formě a výši. Předplatné se hradí zpravidla jednou za měsíc, předem na měsíc, ve kterém má být Alena ze strany Uživatele využívána. Tokeny se hradí v okamžiku jejich zakoupení. Odměna za Konzultace se hradí na základě vystavené faktury dle pravidel stanovených v předchozím článku těchto Podmínek.

6.2. Výše Odměny. Výše Odměny je stanovena v platném Ceníku. Pokud není uvedeno jinak, tak veškeré ceny v Ceníku jsou uvedeny bez DPH, které je k uvedené ceně Služby účtováno v zákonné výši, výše účtovaného DPH se tak může měnit v závislosti na změnách legislativy.

6.3. Změna Ceníku. Ceník může být Poskytovatelem jednostranně změněn. Informace o plánované změně Ceníku budou vždy k dispozici v Aleně. Plánovaná změna Ceníku bude oznámena Uživatelům, kterých se dotýká, nejméně 14 dnů před účinností těchto změn, a to formou oznámení v Aleně nebo e-mailem.

6.4. Funkce v ceně zvoleného Předplatného. Přehled funkcí zahrnutých do konkrétního typu Předplatného jsou specifikovány v rámci jeho popisu v Ceníku. 

6.5. Zakoupení Předplatného. V okamžiku zakoupení předplatného v Aleně v sekci „Předplatné“/“Subscription“ začíná běžet první Fakturační období, které trvá zpravidla jeden měsíc (pokud není v rámci Ceníku nabízeno Předplatné na rok, či jiné časové období).

6.6. Obnova Předplatného. Pokud nedojde ke zrušení Předplatného ze strany Uživatele, či ze strany Poskytovatele před koncem Fakturačního období, bude na konci každého Fakturačního období dané Předplatné za stejných podmínek automaticky obnoveno.

6.7. Splatnost obnoveného Předplatného. Pokud dojde k obnově Předplatného v souladu s těmito Podmínkami, bude Uživateli k prvnímu dni každého Fakturačního období Předplatné strženo z platební metody, jež Uživatel zvolil při aktivaci daného Předplatného, případně té platební metody, jež aktuálně uvádí v rámci svého Uživatelského účtu v Shopify.

6.8. Právo Poskytovatele na automatickou úhradu Odměny. Po automatické obnově Předplatného má Poskytovatel právo na úhradu Odměny, a to prostřednictvím platební metody, kterou Uživatel zvolil (automatická úhrada prostřednictvím platební karty nebo PayPal účtu).

 

6.9. Způsob úhrady Odměny za užívání Aleny. Uživatel je oprávněn zvolit způsob úhrady Odměny za užívání Aleny, a to výlučně:    

6.9.1. Platební kartou. Za předpokladu, že Uživatel zvolí způsob platby označený jako „Platba kartou“;

6.9.2. Prostřednictvím služby PayPal. za předpokladu, že Uživatel zvolí způsob platby označený jako „PayPal“;

6.9.3. Prostřednictvím bankovního převodu, za předpokladu, že bylo s Uživatelem individuálně domluveno.

6.10. Platební údaje a informace. Uživatel je povinen při volbě způsobu úhrady Odměny za užívání Aleny uvést přesné, platné a úplné informace k vyúčtování a informace o platném způsobu platby. V případě, že dojde ke změně jakýchkoli takových informací, je Uživatel povinen aktualizovat tyto informace v rámci svého Uživatelského účtu.

6.11. Okamžik úhrady Odměny a poskytování Služeb. Odměna se považuje za uhrazenoupo připsání peněžních prostředků v dohodnuté výši na bankovní účet Poskytovatele. Poskytovatel není povinen začít s poskytováním Služeb před okamžikem úhrady celé části Předplatného, či celé části zálohy na Odměnu za Instalaci.

6.12. Prodlení Uživatele a dočasná blokace Uživatelského účtu. Pro případ prodlení se zaplacením Předplatného či jiné Odměny, nebo jakékoliv její části, tedy zejména, pokud z jakéhokoliv důvodu neproběhne automatické stržení platby při obnovení Předplatného, je Poskytovatel oprávněn odepřít Uživateli právo užívání Aleny (blokace) podle těchto Podmínek a opět jej obnovit až po uhrazení dlužného Předplatného a zvolení nového či opravě stávajícího způsobu úhrady Předplatného. Poskytovatel upozorňuje, že nenese žádnou odpovědnost za jakoukoliv škodu či jinou újmu způsobenou Uživateli v důsledku omezení či úplného zrušení přístupu k Aleně v důsledku prodlení se zaplacením Předplatného či jiné Odměny, nebo jakékoliv její části. 

6.13. Přehled plateb a daňových dokladů. Pro případ, že Poskytovatel bude povinen vystavit daňový doklad, bude Poskytovatelem vystaven v elektronické podobě ve formátu PDF, ke kterému bude mít Uživatel přístup na Uživatelském účtu. Přehled plateb je Uživateli k dispozici v Aleně v rámci jeho Uživatelském účtu.

7. PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE

7.1. Závazek Uživatele týkající se užívání Aleny. Uživatel se zavazuje, že:  

7.1.1. neuskuteční žádné takové jednání, které by bylo schopno narušit nebo poškodit Alenu či Poskytovatele a ohrozit nebo znemožnit řádné fungování Aleny;

7.1.2. pro přístup k Aleně se ani nepokusí ani nebude využívat jiné rozhraní než rozhraní poskytnuté za tím účelem Poskytovatelem;

7.2. Porušení těchto Podmínek Uživatelem. Není porušením Podmínek, pokud nejsou služby ze strany Poskytovatele řádně poskytovány či pokud Alena řádně nefunguje z důvodu, že Uživatel porušil některé ustanovení těchto Podmínek. V případě, že Uživatel poruší jakoukoliv povinnost dle těchto Podmínek, je Poskytovatel oprávněn i bez předchozího oznámení okamžitě zastavit poskytování služeb Uživateli, odepřít přístup k Aleně a odstoupit od smluvního vztahu založeného dle těchto Podmínek. Uživatel je v takovém případě dále povinen uhradit Poskytovateli veškerou škodu vzniklou v souvislosti s takovým porušením, a to včetně nemajetkové újmy.

7.3. Technické vybavení Uživatele. Uživatel je povinen si zajistit odpovídající technické vybavení, které mu bude umožňovat využívat Alenu podle těchto Podmínek. Uživatel je povinen prověřit, zda jeho technické vybavení odpovídá technickým požadavkům Alenypřed započetím užívání Aleny.

8. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE

8.1. Nutná údržba. Není porušením těchto Podmínek, pokud Alenu není možné užívat z části či zcela v důsledku nutné údržby.

8.2. Oznámení nutné údržby. Uživatel je povinen strpět krátkodobou odstávku Alenyspočívající v omezení nebo úplném zastavení jejího provozu, přičemž na plánovanou nutnou údržbu bude Uživatel zpravidla upozorněn prostřednictvím oznámení v Aleně a/nebo e-mailem alespoň 12 hodin před jejím uskutečněním. V takovém oznámení Poskytovatel zpravidla uvede o jaký druh údržby se bude jednat, její účel a předpokládaný čas zahájení a ukončení prací.

8.3. Změny Aleny. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv, a to i bez předchozího upozornění, provádět změny (aktualizace) obsahu, vzhledu, funkcí či jiných vlastností Aleny. Toto probíhá automaticky a tyto Podmínky se vztahují i na aktualizovanou verzi Aleny. Uživatel není oprávněn změny odmítnout, neboť Alena je poskytována „tak jak je“ („as is“).Poskytovatel je oprávněn omezit či úplně přerušit provoz Aleny na dobu nezbytně nutnou k provedení změn (aktualizací). Poskytovatel o aktualizacích zpravidla informuje Uživatele stejným způsobem jako v případě nutné údržby dle předchozího odstavce.

8.4. Postup v případě poruch na straně Uživatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo v případech poruch technické povahy na straně Uživatele, či v případě jiných poruch nebo obdobných událostí omezujících či ohrožujících fungování Aleny dočasně přerušit či omezit provoz Aleny, o čemž bude informovat Uživatele bez zbytečného odkladu buď e-mailem nebo prostřednictvím Aleny. Zejména se jedná o plošné výpadky sítě internet, serverové poruchy, napadení viry, kybernetické útoky nebo jiné okolnosti, které mohou ohrozit fungování Aleny, bezpečnost Uživatelů a jejich dat, nebo které potřebují součinnost třetích stran pro jejich nápravu.

8.5. Užívání označení Uživatele v referencích. Uživatel souhlasí, že Poskytovatel může využívat jakékoli značky, loga a obchodní názvy, aby mohl Uživatele označit jako své uživatele/zákazníky vedle jakýchkoli marketingových materiálů i na internetových stránkách a/nebo v rámci služeb Poskytovatele. Za tímto účelem Uživatel uděluje Poskytovateli nevýhradní, celosvětovou licenci k užití takových značek, log, či obchodních názvů, a to na dobu trvání smluvního vztahu mezi Uživatelem a Poskytovatelem. Uživatel může svůj souhlas odvolat a od udělené licence odstoupit zasláním e-mailu na adresuDOPLNIT.

9. OMEZENÍ FUNGOVÁNÍ ALENY A ODPOVĚDNOSTI POSKYTOVATELE

9.1. Výpadky Aleny. Poskytovatel nenese odpovědnost za výpadky provozu Aleny. Poskytovatel však vyvine takové úsilí, jež je po něm možné rozumně požadovat, aby v co nejkratším možném čase zajistil znovuzprovoznění Aleny.

9.2. Vyloučení odpovědnosti za škodu vzniklou v důsledku nutné údržby či aktualizace. Uživatel bere na vědomí a souhlasí, že Poskytovatel neručí za případně vzniklé finanční ztráty Uživatele způsobené pozastavením Aleny z důvodu její aktualizace nebo nutné údržby.

9.3. Odpovědnost za omezení fungování Aleny z důvodů na straně Uživatele. Poskytovatel není odpovědný za omezení fungování Aleny v důsledku či v souvislosti sdůvody na straně Uživatele. Poskytovatel rovněž odpovědný ani pokud dojde k omezení fungování Aleny z důvodu, že Uživatel neuhradil včas Odměnu nebo jinak porušil povinnosti dle těchto Podmínek.

9.4. Omezení či znemožnění užívání Aleny nezávislé na vůli Poskytovatele. Poskytovatel nenese odpovědnost za omezení či znemožnění užívání Aleny v případech poruch technické povahy na straně Uživatele, či v případě jiných poruch nebo obdobných událostí omezujících či ohrožujících fungování Aleny. Zejména se jedná o plošné výpadky sítě internet, serverové poruchy, napadení viry, kybernetické útoky nebo jiné okolnosti, které mohou ohrozit fungování Aleny, bezpečnost Uživatelů a jejich dat, nebo které potřebují součinnost třetích stran pro jejich nápravu

9.5. Odpovědnost za fungování Shopify a Pohody. Poskytovatel nenese odpovědnost za vlastnosti, funkčnost, bezvadnost a přístup ke službám Shopify a/nebo Pohoda, mezi kterými Poskytovatel prostřednictvím Aleny zprostředkovává přenos dat. Tuto odpovědnost nesou provozovatelé Shopify a Pohody, a to v rámci samostatného smluvního vztahu uzavřeného mezi těmito provozovateli a Uživatelem.

 

9.6. Odkazy na weby nebo služby třetích stran. Alena může obsahovat odkazy na internetové stránky třetích stran nebo služby, které Poskytovatel, nevlastní nebo nekontroluje. Poskytovatel nemá žádnou kontrolu nad obsahem, pravidly ochrany soukromí nebo praktikami jakýchkoli internetových stránek či služeb třetích stran. Poskytovatel není odpovědný, přímo či nepřímo, za jakoukoli škodu či ztrátu způsobenou či údajně způsobenou využitím či prostřednictvím jakéhokoli takového obsahu, zboží či služeb, které jsou dostupné na takových internetových stránkách či v takových službách či jejich prostřednictvím, či způsobené či údajně způsobené důvěrou v ně.

9.7. Limitace odpovědnosti za škodu. V případě, že měl být dle platných právních předpisůPoskytovatel povinen nahradit Uživateli jakoukoli škodu vzniklou v souvislosti s provozováním Aleny či poskytováním jiných služeb, dohodly se Smluvní strany, že povinnost náhrady škody ze strany Poskytovatele je limitována výší Odměny za plnění Poskytovatele v důsledku kterého (či v souvislosti s kterým) Uživateli vznikla škoda.

9.8. Vyšší moc. Poskytovatel neodpovídá za porušení povinností podle těchto Podmínek, pokud mu ve splnění povinností dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na vůli Poskytovatele.

10. PODPORA 

10.1. Poskytování podpory. Poskytovatel negarantuje Uživatelům poskytování technické podpory. Uživatel však může kontaktovat technickou podporu Poskytovatele e-mailem na adrese DOPLNIT či telefonicky na čísle DOPLNIT. Poskytovatel se pokusí požadavekUživatele co nejrychleji vypořádat, přičemž v případě že Poskytovatel vyhodnotí, že požadavek by měl být spíše předmětem placené Konzultace než technické podpory, je Poskytovatel oprávněn odkázat Uživatele na zakoupení placené Konzultace a následně se již požadavkem v rámci technické podpory nezabývat. Pokud technickou podporu kontaktujete v pracovní dny mezi 9:00 – 17:00, tak je větší šance, že Váš požadavek bude vypořádán rychleji. 

11. TRVÁNÍ A MOŽNOSTI UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU

11.1. Trvání smluvního vztahu. Smluvní vztah vzniklý zakliknutím checkboxu s poučením „Potvrzuji že jsem si přečetl a že souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů“ nebo jeho obdobnými jazykovými mutacemi, je uzavřen na dobu neurčitou.

 

11.2. Výpověď. Obě Smluvní strany mají právo jednostranně vypovědět smluvní vztah dle těchto Podmínek bez udání důvodu, a to zasláním písemné výpovědi druhé Smluvní straně, přičemž smluvní vztah se v takovém případě považuje za ukončený k poslednímu dni Fakturačního období, ve kterém byla výpověď doručena druhé Smluvní straně. 

11.3. Další možnosti ukončení. Uživatel je dále oprávněn smluvní vztah dle těchto Podmínek dále ukončit i tak, že ve svém Uživatelském účtu deaktivuje stávající Předplatné, přičemž smluvní vztah dle těchto Podmínek se následně považuje za ukončený k poslednímu dni Fakturačního období, ve kterém došlo k deaktivaci Předplatného. 

11.4. Fikce ukončení. Smluvní vztah dle těchto Podmínek se považuje za ukončený po uplynutí 2 let od okamžiku úhrady poslední Odměny (Předplatného, Tokenů či jiné Odměny).

11.5. Ztráta způsobilosti k poskytování služeb. Uživatel souhlasí s tím, že pro případ, kdy Poskytovatel bez své viny (např. změnou právních předpisů) ztratí způsobilost k poskytování služeb (zejména provozu Aleny), se smluvní vztah dle těchto Podmínek považuje za ukončený okamžikem ztráty způsobilosti k poskytování služeb za ukončený, a takové ukončení není považováno za porušení těchto Podmínek (např. ukončení v den účinnosti právního předpisu, na základě kterého Poskytovatel nesmí nadále provozovat Alenu).

11.6. Podstatné porušení Podmínek. Poskytovatel má právo omezit či úplně přerušit Uživatelův přístup k Aleně, zablokovat jeho Uživatelský účet a okamžitě odstoupit od smluvního vztahu dle těchto Podmínek, jakmile zjistí jejich podstatné porušení. Za podstatné porušení Podmínek se považuje zejména:

 

11.6.1. takové jednání Uživatele, které je schopno jakkoli ohrozit či omezit řádný provoz Aleny;  

11.6.2. takové jednání Uživatele, které je v rozporu s ustanoveními článku 2 a 6 těchto Podmínek;

11.6.3. takové jednání Uživatele, které je způsobilé poškodit, nebo již dokonce poškodilo jakýmkoli způsobem Poskytovatele či Alenu, spočívající zejména v jakémkoli zneužívání, blokování, modifikování a kybernetickém napadání Aleny či jiném obdobném jednání;

11.6.4. pokud se Uživatel byť jen pokusil získat přístupové údaje či jiná data od jiných Uživatelů Aleny bez jejich předchozího souhlasu;   

odstoupení ze strany Poskytovatele je účinné okamžikem jeho doručení Uživateli, přičemž Smluvní strany se dohodly, že odstoupení může být Uživateli doručeno jak písemně na jeho fakturační adresu, tak e-mailem či prostřednictvím jeho Uživatelského účtu v Shopify. 

11.7. Již zaplacená Odměna a podstatné porušení Podmínek. V případě ukončení smluvního vztahu podle bodu 11.5 těchto Podmínek, nemá Uživatel právo na vrácení poměrné části již zaplacené Odměny.

12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  

12.1. Poskytovatel zpracovatelem osobních údajů. Uživatelé nám svěřují Osobní údaje svých zákazníků nebo jiných osob. Podrobnosti našich povinností v pozici zpracovatele najdete ve Zpracovatelské smlouvě která tvoří přílohou č. 1 a nedílnou součást těchto Podmínek.  

12.2. Poskytovatel správcem Osobních údajů. Jak pracujeme s Vašimi Osobními údaji najdete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.  

13. ZÁVĚR

13.1. Právní řád. Smluvní vztahy vzniklé na základě těchto Podmínek, jakož i veškeré další právní vztahy vzniklé mezi Smluvními stranami v souvislosti s těmito Podmínkami se řídí právním řádem České republiky (s vyloučením zpětného odkazu) zejména pak Občanským zákoníkem.  

13.2. Smluvní jazyk. Smluvní strany si sjednávají, že smluvním jazykem, pro účely právních vztahu vzniklých na základě těchto Podmínek či v souvislosti s nimi, je český jazyk.

13.3. Smlouva a Podmínky. V konkrétních případech si ohledně předmětu těchto Podmínek v rámci samostatné smlouvy mezi námi a Vámi můžeme sjednat ustanovení odchylná od těchto Podmínek, přičemž v takovém případě mají taková odchylná ustanovení přednost před ustanovením těchto Podmínek.

13.4. Smírná cesta řešení sporu, soudní příslušnost. Veškeré spory vzniklé mezi námi v souvislosti s těmito Podmínkami budou řešeny budou místně a věcně příslušným soudem České republiky pro obvod Prahy 3. Tím nejsou dotčena práva spotřebitelů dle zvláštních právních předpisů.

13.5. Trvání ustanovení i po ukončení smluvního vztahu dle těchto Podmínek. Práva a povinnosti zůstávají dle své povahy v platnosti a účinnosti i po ukončení smluvního vztahu podle těchto Podmínek. Jedná se zejména o ustanovení článku 2.,6.,8., 9. a bodů 4.4., 5.7. a 11.7. těchto Podmínek. 

13.6. Salvátorská klauzule. V případě, že bude jakékoli ustanovení těchto Podmínek prohlášeno za neplatné či nevynutitelné, nemá taková situace vliv na platnost a vynutitelnost dalších ustanovení Podmínek, pokud lze toto ustanovení oddělit od Podmínek jako celku. V takovém případě se Smluvní strany zavazují nahradit takové ustanovení novým ustanovením, které bude obsahově a účelově odpovídat danému neplatnému nebo nevynutitelnému ustanovení.

13.7. Změny Podmínek. Tyto Podmínky mohou být ze strany Poskystovatele jednostranně písemně změněny nebo zrušeny. 

13.8. Prohlášení právního nástupnictví. Smluvní strany prohlašují a souhlasí, že práva a povinnosti, které pro ně vyplývají z těchto Podmínek, pro případ zániku nebo jakýchkoliv jiných právních skutečností s následkem přechodu práv a povinností přecházejí na jejich právní nástupce.

13.9. Platnost a účinnost. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem od DOPLNITa ruší platnost předchozích obchodních podmínek. 

© 2035 od Joopu. Hrdě vytvořeno na Wix.com

bottom of page